مهدی و هانای عزیزممهدی و هانای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوهای من

نه ماهگی مهدی و هانا

1392/8/27 22:15
نویسنده : عاطفه
902 بازدید
اشتراک گذاری

8

سلام کوچولوهای نازم

این عکس ها رو که خیلی دوسشون دارم خونه مامانی گرفتیم . البته هر دو خوابتون میومد و آخراش بداخلاق شده بودین .

توی 9 ماهگی مهدی جون چهار دست و پا تو خونه می چرخید و اولین دندونش هم دراومد اما هاناجون همچنان می نشست و از جاش تکون نمی خورد لثه هاش متورم بود اما از دندون خبری نبود . عوضش هانا به ایستادن علاقه زیادی داشت و من فکر می کردم که دیگه چهار دست و پا نمیره تا راه بره . سعی می کنم خاطراتتون رو با عکس و فیلم ثبت کنم گاهی هم تو دفترم می نویسم اما کاش می شد لحظه به لحظه ی این روزا رو ثبت کرد تا هیچ چیز از خاطرمون نره .

هر ماه میریم پیش خانم دکترتون و خدا رو شکر تو این ماه وزن گیریتون خیلی خوب بود .

بالاخره مدرسه رفتن منم نزدیک شده بود پایان یک سال و چهار ماه تعطیلی . البته از خرداد سال گذشته حساب کردم که بعدش استعلاجی بودم و بعد هم تولد بچه ها و تابستون .

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

9

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

15

 

21

 

17

 

19

 

20

 

22

 

25

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان گلی
23 شهریور 92 16:33
هزار ماشالاه خیلی خوشکلن.عاطفه جون کم پیدایی.من هی نظر میزارم ولی نظرم ثبت نمیشه.علت چیه خوب
ماشالاه به مهدی جونم با اون ابخندهای خوشکلش.دخمل طلا چه بزرگ شده.ماشالاه.دوسشون دارم.عاشقشونم
ممنون عزیزم شما لطف داری نظرت که تایید شده تو 8 ماهگی نوشتی

الی
27 شهریور 92 15:18
جون دلــــــــــــم

چرا هانا خانوم اخمالو و جدی شده انقد؟


خوابش میومد دخترم

مامان زینب
30 شهریور 92 23:25
عزیزدلم چقدر خوبه که شما دو تایید و هیچوقت تنها نیستید قدر هم بدونید ایشالا زیر سایه پدر و مادر به سلامتی بزرگ بشید .
مریم (مامان ثنا جون )
3 مهر 92 0:03
ماشاالله چقدر ناز شدند 9 ماهگیتونم مبارک
عاطفه جون قضیه چیه همه رمز دار شده
ممنون عزیزم اونا مطالبی هستن که قبلا خوندی چیز جدیدی نیست هر چی جدیده رمز نداره

نفس مامی معین و ملینا
6 آبان 92 23:33
ای جونم به این دوتا گل خوشگل کجا بودی تو اخه عاطفه جونهی میومدم نبودیییی خداحفظشون کنه ممنون عزیزم که به یادمی
الا
19 آبان 92 23:09
سلام عزیزم ماشا الله هم آقا مهدی وهم هانای عزیز خیییییییییییلی ماهن ممنون الا جون