مهدی و هانای عزیزممهدی و هانای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوهای من

سه سالگی مهدی و هانا

1394/10/20 8:37
نویسنده : عاطفه
427 بازدید
اشتراک گذاری

         مهدی و هانای عزیزم سه سالگی تون مبارک .

این روزا نگاهتون میکنم و با خودم میگم واقعا بزرگ شدین . لذت می برم از اینکه می بینم خیلی از کارا رو خودتون انجام میدین یا اینکه دوست دارین خودتون انجام بدین. گاهی بهتون میگم هانا ، مهدی شما کوچولو بودین ... و بعد از اینکه اونقدر بزرگ شدین که من واستون خاطره بچگی هاتون رو تعریف میکنم شگفت زده میشم ، خوشحال میشم و بغض می کنم . پدر و مادرا همیشه به انتظار بزرگ شدن بچه هاشون هستن . اما کاش بتونیم از لحظه لحظه بزرگ شدنتون لذت ببریم . چون وقتی به گذشته نگاه میکنی میبینی که واقعا زود میگذره ...

 

 

کیک تولد هم دستپخت خودمه که البته طرحم موقع برگردوندن یکم خراب شد منم دیگه بقیه شو زیاد با حوصله کار نکردم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماريا
20 دی 94 16:32
تولدتون مبارك جوجه هاي عمه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘😘ايشالاه صدو بيست ساله بشين
مژده
20 دی 94 19:12
تولدتون مبارک عشقای خاله ایا،شاد و سلامت باشین😍😍😍
مامان مهدی و مهدیا
10 بهمن 94 2:04
سلام به دوقلوهای گل چه نازنازیایی شدین شما ماشاالله خدا حفظتون کنه