مهدی و هانای عزیزممهدی و هانای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوهای من

یک سالگی گل های ما

1392/9/26 19:14
نویسنده : عاطفه
1,373 بازدید
اشتراک گذاری

16 آذر مهدی و هانا یک ساله شدند .

15 آذر جشن تولد مهدی و هانا بود . یه عکس از مهدی و هانا و بابا مهرداد

تولد

یک سال گذشت . یک سال سخت و شیرین . این روزا یه احساس خاصی داشتم مدام به روزهای اول تولدشون فکر میکردم گاهی گریه م میگرفت و گاهی ته دلم احساس شعف می کردم . یک سال رو با همه سختی ها و خستگی ها و بی خوابی ها گذروندیم . واسه بیماری شیر نخوردن غذا نخوردن نگران می شدیم و با کوچکترین پیشرفتی شاد می شدیم . هر کاری کردیم تا خوب رشد کنند بهترین چیزها رو داشته باشند و در آرامش باشند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مائده
17 آذر 92 22:18
تفلد تفلدشون مبالک مامانیییییییییییییییی ایشالله همیشه جشن باشه
مامان گلی
17 آذر 92 23:51
تولد خوشکلا مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک مامانی جشن 120 سالگیشونو بگیری
عاطفه
پاسخ
مرسی مامان گلی
غزل
21 آذر 92 21:37
نازنینا تولدتون مبارک خیلی می خوامتون به به چه بابای خوش تیپی مامان خانومی آقای پدر خداقوت
عاطفه
پاسخ
خاله شيدا و روشا
1 دی 92 10:22
تولدتون مبارك خوشگل هاي ملوس ناناز ممنون
درسا کوچولو و مامان
1 دی 92 18:04
تولدتون مبارک قند عسلها مامانی قرار نشد با یه عکس سرمون را شیره بمالی هاااااااااا ما منتظر کلی عکسهای قشنگ هستیم مرسی مامان درساجونی چشم
مهسا
6 دی 92 16:26
چه زود یه ساله شدن! امیدوارم آینده ی خوبی پیش روشون باشه ممنون
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
9 دی 92 17:09
سلام. با ما دوست ميشين؟
عاطفه
پاسخ
بله!
سولماز
27 دی 92 20:03
سلام سالروز زمینی شدن دو فرشته زیبات مبارک براشون هر انچه را که برای فرزندانم ارزو دارم ارزومندم وبه خدایی می سپارمشون که در همین نزدیک هاست من هم سه قلو دارم دوست داشتی به ما هم سر بزن
عاطفه
پاسخ
حتما عزیزم ممنون
دختری شاد و سرزنده
5 بهمن 92 18:27
مبارک باشه ایشالله 100 سالگیشون خوشحال میشم بهم سر بزنی
شقایق مامان آرشا
10 اسفند 92 15:07
تولدتون مبارک 120 ساله بشید
عاطفه
پاسخ
متشکرم